Joomla Templates and Joomla Extensions by ZooTemplate.com

resim2mini        IMG 0541_m

Mer-Kar Otomotiv Mercedes Special LKW Service

     Mercedes Benz marka ticari araçlara özel servis hizmeti veren Mer-Kar Otomotiv Özel Mercedes Benz Servisi, Sultan Orhan Mahallesi 1184. Sokak No:8 GEBZE adresinde 3 bin 500 metrekare kapalı alanda, mekanik, kaporta, fren, elektrik, elektronik, diagnostik test ve TUV dahil genel muayene hizmetlerine başladı. Mercedes Benz marka ticari araçlara özel servis hizmeti veren Mer-Kar Otomotiv'in Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa GEZER, bu işe çıraklıktan başlamış. 1983 yılında Kayseri'de faaliyet gösteren Mercedes Benz servisi Bayraktarlar Merkay'da işe başlayan Mustafa GEZER, 1993 yılında Mersal'de devam etmiş. Mercedes Benz'in Almanya'daki genel merkezinde özellikle ticari araçlara yönelik özel servis eğitimi alan Mustafa GEZER, usta tekniker sertifikasını almaya hak kazanıyor. Mercedes Benz marka ticari araçların servis, bakım ve tamirinde Türkiye'de duayen ustalardan biri olan Gezer, 2002 yılında kendi firması olan Mer-Kar Otomotiv'i kurdu. Firma olarak sadece Gebze'ye değil, Türkiye genelinde7 gün 24 saat servis hizmeti verdiklerini belirten Gezer, "Tüm Türkiye'ye ulaşan yaygın servis ağımız var. Ülke çapında 24 saat kesintisiz servis hizmeti veriyoruz. Yılda 365 gün 24 saat Mercedes Benz marka hafif ve ağır ticari vasıtaların arıza, hasar anında kesintisiz ulaşılabilen Acil Servis Hattımızla çok hızlı ve yerinde hizmet veriyoruz. Çünkü bizim hizmet ettiğimiz insalar araçlarıyla ülkenin her tarafında hizmet üretmekte ve bunun karşılığında aldıkları ücretle geçimlerini sağlıyorlar. Kamyoncu esnafının ve nakliye firmalarının kesintisiz hizmet verebilmeleri kaliteli bir servis hizmeti ile kesintisiz ve zamanında ulaşan acil servis hizmetine bağlıdır" dedi.

     Şirketin kalite anlayışının müşterilere hizmet kalitesi ile birlikte orijinal garantili ürünler sunmak, işlem öncesi ve sonrası hizmette hızlı olmak, daima ulaşılabilir olmak, her zamanresim1 ve her alanda en iyiyi sunabilmek için yaratıcı ve yenilikçi düşünmek, en son teknolojiyi kullanmak ve böylece güven duyulan bir şirket olmak şeklinde sıralayan Gezer, "Firma olarak yeniliğe ve gelişmeye açığız. Bu anlamda şirketimiz birçok yeniliğe imza atmıştır. Bu yeniliklerden en önemlisi, müşteri odaklı hizmet organizasyonudur. Müşterilerimizin temel alındığı bu organizasyon yapısı da doğal olarak koşulsuz müşteri tatmini sağlayacak sorumluluklarla donatılmıştır." diye konuştu.

     "En iyi olmaktan anladığımız; müşteriler, ortaklar ve çalışanların memnuniyetini sağlamış, onlar tarafından tercih edilen, çevresine duyarlı ve referans olarak gösterilen bir şirket olmaktır. Yüksek standartlı, kaliteli hizmet vererek müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmak, müşterilerimizin zamanına ve haklarına saygı duymak, çalışanlarımızın tatmini ve moral değerlerini arttırmak, insanlığa, çevreye ve evrensel değerlere olan sorumluluklarımızı yerine getirmek"  şeklinde açıklayan Gezer, şirketin temel değerlerini ise: "Sözünde durmak, müşterilerimize, ortaklarımıza, çalışanlarımıza verdiğimiz sözleri zamanında yerine getirmek ve karşılıklı güvene dayanan işbirlikleri yaratmak, verdiğimiz sözlerin arkasında durmak, söylediklerimiz ile yaptıklarımızda tutarlı olmak, karşısındaki kişilerde güven uyandırmak, saygın ve dürüst olarak algılanmak" olarak vurguladı.

     Firma olarak kendilerine müracaat eden müşterilerinin aracının üzerinde yük olduğu veya hareket edemeyecek kadar hasarlı olduğu durumlarda servis araçlarıyla kendilerine ulaştıklarını anlatan Gezer, arıza yerinde giderilecekse hemen tamire başladıklarını, aksi takdirde arızalanmış parçayı veya aracı merkeze kadar getirerek tamir ettiklerini, parça kullanılamayacak kadar ağır hasarlıysa orijinal parçayla değiştirdiklerini ve bütün bunları yaparken de müşteri memnuniyetinden kesinlikle taviz vermediklerini söyledi.

     Müşteri odaklı, müşteriyi birinci sıraya koyarak, en iyi hizmeti vermek için sorumluluğu üstlenmek, işini iyi yapmak, hizmet verdiği iç ve dış müşterilerin beklenti ve ihtiyaçlarınaactros en etkin şekilde cevap verebilmek için gerekli aksiyonları zamanında almak, sorumluluklarının neler olduğunun farkında olmak ve bu sorumlulukların tüm gereklerini yerine getirecek şekilde davranmak ve bunun için sürekli bir eğitim faaliyeti içinde olduklarını hatırlatan Gezer, "Müşteriye araç bize geldikten sonra hasar durumunu soruyoruz. Daha sonra ustalarımız aracı kontrol ederek kendi raporlarını hazırlıyorlar. Müşteriye aracın arıza durumu, tamir maliyeti ve süresi ile ilgili yazılı bilgi veriliyor. Müşteri şartları kabul ettikten sonra araç iş emri ile birlikte tamir atölyelerimize giriyor. Araca en az bir yıl garanti kapsamında olan orjinal parçalar takılıyor.  ISO ve TSE belgeli olmayan hiçbir ürün kesinlikle kullanmayız. Araç tamir edildikten sonra test edilerek sahibine teslim ediliyor" dedi. Almanya'daki fiziki koşullar ile Türkiye'nin arazi şartlarının aynı olmadığına dikkatleri çeken Mustafa GEZER, "Türkiye'deki kamyonlar çok daha ağır şartlarda çalıştığı için servis süreleri daha kısadır. Bunu herkes bilmediği için örneğin yağını  50 bin kilometreden sonra değiştiriyor.

     Biz ise bu yağ değişimini en geç 35 - 40 bin kilometrede yapılmasını öneriyoruz. Araçlarda kullanılacak yağ, dizel ve filitrelerin kesinlikle talimata uygun olması gerekir. Özellikle orijinal filtre kullanılması lazım. Kaçak mazot ve solvent katkılı yağların yakıt olarak kullanılması çok sakıncalı. Hem araca çok büyük hasar veriyor, hem de çevre açısından ağır sonuçlar doğuruyor. Yakıt olarak yağ kullanan araçların arızasına kesinlikle bakmıyoruz. Çünkü standart dışı kullanılan araçlarda geriye dönüşü olmayan arızalar olduğu için toparlamak zaten mümkün olmuyor. Bu konuda araç sahiplerini sürekli bilgilendiriyoruz." diye kaydetti.

     Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Bünyamin GEZER firmak olarak Başak ve HDI Sigorta ile anlaşmalı olduklarını belirterek; "Kaza yapmış araç bize geldiğinde anlaşmalı olmadığı sigorta firmaları ile firma adına vekalet alarak işlemleri yürütüyoruz. Çok kısa bir süre sonra diğer tüm sigorta firmaları ile de özel anlaşmlarımızı tamamlayacağız. Ayrıca çok kısa bir süre sonra firmamız bünyesinde sigorta hizmeti de vermeye başlıyacağız." diye konuştu.

     Aynı anda 8 çekici ve 12 kamyona hizmet verebildiklerini vurgulayan Bünyamin GEZER, "Tesisimiz teknik donanım, tecrübeli usta, yeterli eleman, günün gerektirdiği teknolojik altyapısı, müşterilere yönelik sosyal hizmetleri itibariyle bölgenin en iyilerindendir. Örneğin motor tamir atölyemiz sürekli oda sıcaklığındadır. Çünkü motoru açıp kapatırken en ideal sıcaklığında müdahale edilmesi gerekiyor. Kesinlikle orijinal ve garantisi olan ürünler kullanıyoruz. Branşında ustalık belgesi olmayana araç teslim etmiyoruz. Bütün bunları gözönünde bulundurduğumuzda araç sahiplerinden araçlarını herhangi bir tamir atölyesine teslim etmeden önce bir kez daha düşünmelerini rica ediyorum. Yoksa son pişmanlık fayda etmez" şeklinde uyardı.

phone7 / 24 YOL YARDIMI

MUSTAFA GEZER  (0532 244 65 20)

 HASAR DEPARTMANI

BÜNYAMİN GEZER (0532 692 82 57)

  • 1.jpg
  • 2.jpg
  • 3.jpg
  • 4.jpg
  • 5.jpg
  • 6.jpg
  • 7.jpg
  • 8.jpg
  • 9.jpg
  • 10.jpg
  • 11.jpg
  • 12.jpg
  • 13.jpg
  • 14.jpg
  • 15.jpg
  • 16.jpg
  • 17.jpg

genel

Anket

Hangi Marka Kamyon Kullanıyorsunuz?
 

SAYAÇ

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterBugün23
mod_vvisit_counterDün46
mod_vvisit_counterBu Hafta363
mod_vvisit_counterBu Ay1099
mod_vvisit_counterTüm Zamanlar110001

ADRES

MER-KAR OTOMOTİV

Sultan Orhan Mah. 1184 Sok. No:8

GEBZE / KOCAELİ

+90 262 644 03 38

Sultan Orhan Mah. 1184 Sok. No:8

Gebze Merkez, Gebze, Kocaeli